اسلایدر

لمپارد: شيفته چلسي هستم
هواداران چلسی

هافبک با تجربه تيم فوتبال چلسي گفت: با حفظ قواي روحي و جسماني در استمفوردبريج، مي‌خواهم رايان گيگز و پل اسکولز چلسي شوم.

به نقل از ديلي‌ميرر، فرانک لمپارد از سال 2001 که از تيم وستهام جدا شد تا به امروز در مدتي بالغ بر11 سال 373 بازي براي آبي‌پوشان شهر لندن انجام داده است. او در همه اين سال‌ها با وجود دريافت پيشنهادات وسوسه‌کننده از طرف تيم‌هايي مثل رئال مادريد يا اينترميلان به همه آن‌ها پاسخ منفي داده تا بازيکني متعصب به پيراهن چلسي لقب بگيرد.

پس از اين نيز هافبک ملي‌پوش و بازيگردان مي‌خواهد در تيم انگليسي همچنان به فعاليت ادامه داده تا به واقع نامي جادوانه از خود نزد هواداران باقي بگذارد.


وي دراين مورد گفت: شيفته چلسي هستم و هدفم اين است که بيش از يک فصل در استمفوردبريج بمانم. من در نظر مردم بازيکني شبيه پل اسکولز و رايان گيگز منچستريونايتدي‌ها هستم. دوست دارم در چلسي بمانم تا راه اين دو بازيکن متعصب يونايتد را در چلسي طي کنم.


وي که يکي از اميدهاي اصلي روبرتو دي متئو، سرمربي چلسي براي بازي نهايي ليگ قهرمانان اروپا درتاريخ 30 ارديبهشت برابر بايرن‌مونيخ آلمان است، باور دارد در صورت حفظ شرايط روحي و جسماني اش، ‌قادر است همچنان پرقدرت به کار نزد آبي‌ها ادامه دهد.


لمپارد افزود: سه ، چهار سال قبل گمان نمي‌کردم، بتوانم تا به الان در استمفوردبريج دوام بياورم. اما اکنون مي‌بينم اين خواسته‌ام به واقعيت رسيده است. مردم به بازيکناني مثل جان تري و استيوون جرارد که نسبت به تيم‌شان وفادار ماندند، بطور ويژه مي‌نگرند. من هم مي‌خواهم ادامه دهنده راه آنان باشم. با وجودي که لمپارد، 5، 6 سال قبل نيستم، اما هنوز هم احساس خوبي در تمرينات و مسابقات دارم و از همه مهمتر مثل روزهاي جواني، کاملا از بازي کردن لذت مي‌برم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 11 ارديبهشت 1391برچسب:فرانک لمپارد,لمپارد,عکس,چلسی,اسطوره ی باشگاه چلسی,
ارسال توسط مصطفی بختیاری