اسلایدر

تورس : تیم برایم مهمتر از گل زدن است
هواداران چلسی

فرناندو تورس مهاجم دوست داشتنی تیم فوتبال چلسی معتقد موفقیت تیمش از گلزدن برایش مهم تر است.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، فرناندو تورس که این فصل عملکرد نسبتا خوبی داشته است، با گلزنی برابر بارسلونا و حالا هتریک برابر کوئینز پارک رنجرز خود را به منتقدانش اثبات کرده است.

تورس پس از هتریکش در مصاحبه ای گفت :" من در گذشته احساس خیلی خوبی داشتم ، خیلی سریع بودم و خوب بازی می کردم ، اما گل نمی زدم. "

النینو اضافه کرد :" اکنون احساس می کنم مثل گذشته بازی نمی کنم ، اما گلهایی زده ام که برای یک مهاجم خیلی مهم است."

فرناندو تورس با توجه به موقعیت چلسی در لیگ برتر و اینکه دو فینال در جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا که در پیش است گفت :" ما می دانیم که نیاز داریم بین چهار تیم برتر باشیم و با پیروزی در تمام بازیها فصل را به پایان برسانیم."

وی گفت :" من به خاطر این سه (گلهایش) خیلی خوشحالم .امیدوارم که شروعی باشد برای گلهای بیشتر اما مهم تر از آن برایم تیم است که بهترین فوتبالش را انجام دهد و بازیهای مهمی که در پیش است می باشد."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:هتریک فرناندو تورس,تورس,عکس,چلسی,کوئینز پارک,
ارسال توسط مصطفی بختیاری