اسلایدر

دیمتئو : همیشه از تورس راضی بودم
هواداران چلسی

روبرتو دیمتئو ابراز رضایت خود را از حضور تورس در ترکیب تیمش اعلام کرد.

به گزارش کانون رسمی هواداران چلسی در ایران ، روبرتو دیمتئو سرمربی موقت تیم فوتبال چلسی که این روزها به محبوب ترین فرد استمفوردبریج تبدیل شده است در مصاحبه ای پس از پیروزی پر گل تیمش برابر کوئینز پارک رنجرز گفت :" بعد از بازی وسط هفته در لیگ قهرمنانان اروپا همیشه بازی بعدی در لیگ برتر سخت است و من از شیوه ای که بازی کردیم بسیار خرسندم و از نتیجه نیز همینطور."

سرمربی جوان چلسی اضافه کرد : من باید بگویم که تیم مرا شگفت زده کرد و من چنین انتظاری نداشتم. من تنها انتظار داشتم که امروز نتیجه لازم را بگیریم و عملکرد خوبی داشته باشیم. تمام بازیکنان در تیم ما مهم هستند و ما با چهار بازیکن که معمولا در ترکیب نستند بازی کردیم."

وی گفت :" این یک روح فوق العاده تیمی است که در تمام بازیکنان وجود دارد. این برای باشگاه چلسی فوق العاده است که همه بازیکنان اعتماد به نفس کامل دشاته باشند و تنها یک گل در وقت های پایانی دریافت کند ، آن هم در زمانی که تکلیف بازی مشخص بوده است."

دیمتئو همچنین در خصوص عملکرد فوق العاده فرناندو تورس و هتریک این بازیکن گفت :" من همیشه از همکاری تورس راضی بوده ام . او همیشه برای تیم سخت کار می کند . واقعا مهم نیست که چه کسی گلزنی کند اما از اینکه او هتریک کرده است خوشحالم. برای یک مهاجم می تواند اعتماد به نفس زیادی باشد اما ما به عنوان یک تیم کار می کنیم."

وی ادامه داد :" با این پیروزی اعتماد به نفس به مهاجمان بازگشت که کمی هم به خاطر گلزنی آنها بود ، البته کل تیم نیز اعتماد به نفس کامل دارد."

دیمتئو که حالا باید تیمش را در یک بازی مهم برابر نیوکاسل آماده کند ، گفت :" ما باید چهارشنبه با نیوکاسل بازی کنیم و باید بازیکنان در روزهای آینده ارزیابی کنیم تا آمادگی آنها را ببینیم و تیم قدرتمندی انتخاب کنیم."

وی در خصوص مصدومان تیمش نیز گفت :" ما باید درباره گری کیهیل ، دیوید لوئیز و جان اوبی میکل که امروز به خاطر مصدومیت نبودند نیز سطح آمادگیشان را ببینیم. ایوانوویچ اما در بازی بعدی در دسترس خواهد بود."

او همچنین نظرش را درباره مارکو مارین که روز گذشته رسما به چلسی پیوست و از تابستان در کنار این تیم خواهد بود گفت :" او یک بازیکن خوب است ، یک بازیکن جوان بین المللی و تکتیکی خیلی خوب و با استعداد. او می تواند به کیفیت تیم اضافه کند."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری