اسلایدر

خط و نشان برای بایرن
هواداران چلسی

آبی ها با پیروزی پرگل مقابل کوئینزپارک رنجرز، خط نشانی اساسی برای حریف شان در فینال چمپیونزلیگ کشیدند

چلسی با پیروزی 6-1 مقابل کوئینزپارک رنجرز، به رتبه پنجم رقابت های لیگ برتر صعود کرد.

اتفاقات دیدار رفت و اتهام توهین نژادپرستانه آنتون فردیناند به جان تری، موجب شد تا در این دیدار، دو تیم در ابتدای بازی با هم دست ندهند و همین اتفاق جو بازی را ملتهب تر کرد.

در این دیدار دی متئو تیمش را با 6 تغییر نسبت به دیدار مقابل بارسا به میدان فرستاد و از فرناندو تورس، به جای دیدیه دروگبا در ترکیب اصلی استفاده کرد.

پائولو فریرا و ژوزه بوسینگوا جانشین گری کیهیل و برانیسلاو ایوانوویچ شدند و مایکل اسین، سالومون کالو و دنیل استوریج جای رامیرس، رائول میرلس و جان ابی میکل را در ترکیب اصلی گرفتند.

 

آبی ها بازی را طوفانی آغاز کردند و استوریج در همان دقیقه اول بازی، چلسی را پیش انداخت. تنها 46 ثانیه از بازی سپری شده بود که اشلی کول با یک پاس خوب استوریج را روانه دروازه حریف کرد و این بازیکن با یک ضربه دقیق با پای راست دروازه پدی کنی را باز کرد.


طوفان چلسی ادامه پیدا کرد و بازی به دقیقه 30 نرسیده بود که این تیم 4-0 از حریف پیش افتاد.

در دقیقه 13 جان تری، کاپیتان آبی ها، روی ارسال زیبای ماتا از روی نقطه کرنر، برتری تیمش را دوبرابر کرد.

تنها 5 دقیقه بعد فرناندو تورس اختلاف را به سه افزایش داد. این گل تقریبا مانند گلی بود که این مهاجم اسپانیایی در دیدار مقابل بارسا به ثمر رساند. پاس سالومون کالو، تورس را با پدی کنی تک به تک کرد و او نیز گل سوم را به نام خود ثبت کرد.

تیره روزیهای تیم میهمان در دقیقه 26 تکمیل شد. بار دیگر خوان ماتا در نقش گلساز ظاهر شد و تورس گل دوم خود و چهارم تیمش را وارد دروازه حریف کرد.

نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید اما گلزنی های بازیکنان چلسی در نیمه دوم ادامه پیدا کرد. ابتدا تورس در دقیقه 64 گل پنجم را به ثمر رساند تا هت تریکش را در این دیدار تکمیل کرده باشد و سپس مالودا در دقیقه 80 گل ششم را به ثمر رساند.

جبرئیل سیسه در دقیقه 84 یکی از گل ها را جبران کرد اما این گل نتوانست از سنگینی شکست کویئنزپارک رنجرز کم کند.

با این پیروزی چلسی 61 امتیازی شد و بالاتر از تاتنهام در رتبه پنجم قرار گرفت. اگر تاتنهام نتواند امروز مقابل بلکبرن به پیروزی برسد، چلسی در رتبه پنجم باقی خواهد ماند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری