اسلایدر

مارین : به رویایم رسیدم
هواداران چلسی

مارین خاطر نشان کرد که او دست رد بر سینه ی تاتنهام زده تا به رویای بازی کردن در چلسی برسد.



به گزارش کانون رسمی هوادران چلسی در ایران،مهاجم ملی پوش آلمانی پس از سه سال حضور در ووردربرمن سرانجام تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و به استمفوردبریج آمد.مارکو ماارین معتقد است که باشگاه جدید یک پیشنهاد برای آغاز یک مبارزه ی جدید برایش است.

مارکو مارین از پیوستنش به چلسی بسیار ذوق زده شده است و آن را یک رویا می داند.او برای تبدیل این رویا به واقعیت دست رد بر سینه ی تاتنهام زد تا به جمع آبی ها اضافه شود.

ملی پوش آلمانی قراردادی 5 ساله با باشگاه چلسی به امضا رساند.گفته میشود مبلغ قرارداد وی 6.5 میلیون پوند می باشد.

مارکو مارین 23 ساله به "اسپورت بیلد" گفت : " چلسی باشگاه رویایی من است.من از این که شانس بازی کردن برای آبی ها را دارم بسیار خوشحالم.این یک مبارزه برای من است.تاتنهام نیز به من علاقه مند بود.ولی من چلسی را انتخاب کردم.زیرا چلسی بسیار مناسب تر است."

مارین 87 بازی در بوندس لیگا انجام داده و 8 گل نیز در این مدت به ثمر رسانده است.او بیشتر علاقه به بازیسازی دارد و در این امر بازیکنی خبره است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:مارکو مارین,مارین,آلمان,عکس,چلسی,marko marin,خرید جدید,
ارسال توسط مصطفی بختیاری