اسلایدر

هشدار يوفا به چلسي و منچسترسيتي
هواداران چلسی

اتحاديه فوتبال اروپا به باشگاه هاي چلسي و منچسترسيتي هشدار داد اگر در تابستان براي خريد بازيکنان دست و دلبازي کنند ناچار به کوچک کردن تيم مي شوند و شايد هم از حضور در رقابت هاي اروپايي منع شوند.

به گزارش روزنامه هاي انگليس، طبق قانون پرداخت جوانمردانه يوفا از اين فصل نبايد زيان باشگاه ها طي دو سال بيش از 36 ميليون پوند باشد.

به رغم تنبيهاتي که يوفا از فصل 14-2013 براي باشگاه هاي خاطي در نظرگرفته، بعيد است منچسترسيتي و چلسي بتوانند هزينه ها و زيان هاي خود را به سطح قابل قبولي برسانند.


زيان منچسترسيتي درسال گذشته 197 ميليون پوند و چلسي 67.7 ميليون پوند بود. ضمن اينکه انتظار مي رود هر دو باشگاه در تابستان مبالغ هنگفتي براي بازسازي تيمشان هزينه کنند.


'' ميشل پلاتيني'' رييس يوفا يکي از تماشاچيان شهرآورد منچستريونايتد و منچسترسيتي خواهد بود. پيروزي منچسترسيتي در اين رقابت به منزله پرتاب اين تيم به رقابت هاي اروپايي است ولي مسئولان آن مي دانند اگر در گردش مالي خود تجديدنظر نکنند از ليگ اروپا کنار گذاشته خواهند شد.


در نخستين گام، يوفا باشگاه خاطي را مجبور خواهد کرد روي نام پنج بازيکن از فهرست 25 نفره خود در ليگ قهرمانان اروپا در سال 2013 خط بکشد.


در صورتي که باشگاه باز هم از قوانين يوفا تخطي کند، گام بعدي حذف تيم از رقابت هاي سال آينده ليگ قهرمانان اروپا خواهد بود.


منچسترسيتي در فهرست خريد هاي خود در تابستان ، نام '' ادن هازارد'' ، '' فرناندو لورنته'' '' ادينسون کاواني'' و '' لوکا مودريچ'' به چشم مي خورد . چلسي هم روز گذشته با '' مارکو مارين'' بازيکن وردربرمن را در ازاي 7 ميليون پوند در اختيار گرفت ؛ ضمن اينکه خواهان هازارد و مدريچ و گونزالو هيگواين نيز هست.


ارزش تمامي اين خريدها بالغ بر 150 ميليون پوند خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 10 ارديبهشت 1391برچسب:یوفا,هشدار یوفا,چلسی,منچستر سیتی,عکس,
ارسال توسط مصطفی بختیاری