اسلایدر

انگليسي‌ها در فينال ليگ قهرمانان عليه چلسي
هواداران چلسی

مربيان تيم‌هاي تاتنهام و نيوکاسل يونايتد انگليس آرزو مي‌کنند در فينال ليگ قهرمانان اروپا آلمان‌ها به برتري مقابل نماينده کشورشان برسد.

به نقل از سان، چهارشنبه گذشته پس از برتري بايرن مقابل رئال در پايان ضربات پنالتي بازي برگشت مقابل رئال مادريد، اين گونه تصور مي‌شد که انگليسي‌ها علاقه‌اي به کسب موفقيت بايرن در بازي فينال ليگ قهرمانان اروپا مقابل چلسي نداشته و خواهان موفقيت نماينده کشورشان هستند. اما در بريتانيا از گوشه و کنار اخباري در دو روز گذشته به گوش رسيده که حکايت از تمايل فراوان مربيان تيم‌هاي تاتنهام و نيوکاسل براي موفقيت باوارايي‌ها مي‌کند.



علت اين امر رقابت فشرده‌اي است که هم اکنون نيوکاسل و تاتنهام، تيم‌هاي چهارم و پنجم جدول ليگ برتر بر سر کسب سهميه فصل بعد ليگ قهرمانان در کنار دو تيم منچستري (يونايتد و سيتي) و همين‌طور آرسنال آغاز کرده‌اند. زيرا در صورتي که در پايان ارديبهشت ماه بايرن در مصاف نهايي در ورزشگاه آليانس آره‌نا مغلوب استامفوردبريجي‌ها شود، شمار نمايندگان انتخابي انگليس در بهترين جام باشگاهي اروپا با حضور قطعي چلسي به عنوان تيم قهرمان، در عدد 3 باقي مي‌ماند؛ اما در صورتي که بايرن برنده بازي شود، آن وقت فرصت خوبي به دو تيم مذکور براي راهيابي به ليگ قهرمانان به عنوان سهميه چهارم رو مي‌کند.



در اين ارتباط ردنپ اظهار داشت: دروغ‌گو خواهم بود اگر بگويم دلم مي‌خواهد چلسي برنده ليگ قهرمانان شود. در واقع من الان طرفدار بايرن هستم. اميدوارم بايرن ببرد تا هواداران تاتنهام بتوانند فرصت حضور تيم محبوب‌شان را در ليگ قهرمانان اروپا بيابند.



آلن پارديو نيز به عنوان مسئول فني نيوکاسل اظهار داشت: هواداران چلسي از من دلخور نشوند. من دوست ندارم چلسي مقابل بايرن برنده شود. چون ما مي‌خواهيم به ليگ قهرمانان اروپا راه پيدا کنيم.



او ادامه داد: اميدوارم هواداران چلسي درک کنند. واقعا دردناک است ما پس از تحمل رنج فراوان در ليگ برتر چهارم شويم اما بخاطر قهرماني احتمالي چلسي اين امکان را از دست بدهيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مصطفی بختیاری