اسلایدر

مورينيو:اميدوارم‌چلسي‌با‌شسکت‌بايرن‌‌قهرمان‌شود
هواداران چلسی

سرمربي رئال بعد از حذف تيمش از اين رقابت ها، براي باشگاه سابقش چلسی آرزوي موفقيت کرد.

ژوزه مورينيو سرمربي رئال مادريد و اسبق باشگاه هاي اينتر ميلان و چلسي انگلستان براي اولين پس از شکست و حذف از رقابت هاي ليگ قهرمانان به حمايت و پشتيباني از باشگاه چلسي پرداخت.

مورينيو که پس از تساوي در دو ديدار رفت و برگشت مقابل بايرن در ضربات پنالتي بازي را با حساب 3 بر 1 واگذار کرده بود در گفتگويي به خبرنگاران گفت:" چلسي نقش مهمي در زندگي حرفه اي من دارد با اين باشگاه 5 عنوان قهرماني بدست آوردم علاقه شخصي من اين است که آبي هاي لندني بتوانند با شکست دادن بايرن قهرمان چمپيونزليگ شوند.



البته جان تري بازي فينال را از دست داد اما چلسي مي تواند جانشين خوبي براي او پيدا کند من فقط مي توانم براي آن ها آرزوي موفقيت کنم. با احترامي که براي بايرن قائلم به نظرم چلسي قهرمانانه به فينال راه يافت آن ها با يک بازيکن کمتر موفق شدند در نيوکمپ نتيجه بگيرند.

شايد بسياري از نحوه بازي چلسي مقابل بارسا يا اينتر در دو سال پيش برابر بارسا انتقاد کنند اما آن ها مطمئنا تاکتيک هاي بازي برابر بارسا را با يک يار کمتر هرگز نمي فهمند به همين دليل فکر مي کنم چلسي قهرمانانه به فينال راه يافت و شايسته پيروزي در فينال نيز خواهد بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:جوزه مورینیو,مورینیو,عکس,چلسی,حذف رئال مادرید,
ارسال توسط مصطفی بختیاری